Medistenol, czyli niezawodna pomoc na dolegliwości stawów

Obecnie bóle stawów i ograniczona ruchomość dotykają coraz to większego grona osób. Najbardziej narażeni są osoby w wieku starzejącymi się, jak również chorujący na nadwagę i otyłość. Poza wymienionymi grupami, choroby stawów często dotykają sportowców, którzy w wyniku intensywnych i częstych treningów, a także braku właściwej suplementacji dość mocno zużyli swoje chrząstki stawowe. Liczni lekarze i specjaliści (dietetycy,  trenerzy) uważają, iż najlepiej jest przeciwdziałać i szybko zapobiegać rozwoju choroby. Z tego też powodu zaleca się przyjmowanie suplementów diety wspierających budowę i funkcjonowanie stawów.

Świetnym przykładem jest Medistenol, czyli preparat składający się z wysoce aktywnych składników pozyskiwanych w warunkach laboratoryjnych i z wykorzystaniem innowacyjnego sprzętu. W głównej mierze zawiera substancje naturalne, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny i wyjątkowo skuteczny. W jego składzie znajdziemy między innymi cenne witaminy, minerały, jak również kwas hialuronowy, kolagen, czy glukozaminę (najcenniejsze substancje dla stawów).

Medistenol – dla kogo i kiedy?

Medistenol to rekomendowany suplementy diety na stawy, który to ma na celu złagodzić dolegliwości związane z pogorszeniem się kondycji stawów w związku z ich nadmiernym zużyciem, przebytymi kontuzjami, czy też w przypadku rozwoju choroby zwyrodnieniowej. Regularną suplementację powinny rozpocząć osoby, które odczuwają lekkie dolegliwości w strukturze stawów (ból, ograniczona ruchomość itd.). W tej grupie znajdują się osoby w podeszłym wieku, którzy to mają mocno zużyte stawy i organiczną zdolność organizmu do samodzielnej regeneracji stawów. W drugiej kolejności są sportowcy oraz osoby z nadwagą (nadmierne obciążenie stawów). Wzmożona aktywność fizyczna, jak również duże obciążenie stawów (np. utrzymanie jednej pozycji stojącej przez długi czas) potrafi wyjątkowo negatywnie wpływać na stan stawów.

Medistenol – skuteczność działania i wpływ na życie człowieka

Medistenol nie jest lekiem, lecz preparatem o działaniu zapobiegawczym i leczniczym. Składa się z wyselekcjonowanych i głównie naturalnych substancji, które to mają zbawienny wpływ na regenerację tkanki łącznej. Wspomaga produkcję mazi stawowej (smar dla chrząstek) i wykazuje działanie przeciwzapalne oraz przeciwbólowe. Zwiększa produkcję kolagenu, dzięki czemu dba o właściwą ruchomość stawów, łagodzi ból i redukuje sztywność stawów w przebiegu choroby zwyrodnieniowej stawów.

Medistenol zawiera wiele witamin np. witamina C, jak również dodatkowych substancji mających dobry wpływ na chrząstki stawowe. Między innymi glukozaminę i chondroitynę, czyli składniki budulcowe chrząstki stawowej i kości. Ich obecność pozwala spowolnić niszczenie stawów, zatrzymać sztywnienie oraz działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie. Dodatkowo kwas hialuronowy i l-cysteina zwiększają wytwarzanie kolagenu, zaś dodatki minerałów np. wapń i nienasyconych kwasów tłuszczowych omega dbają o prawidłowy stan kości.