Tłumaczenia stomatologiczne

Na początek trochę czystej teorii, a więc stomatologia jest dziedziną medycyny, która obejmuje fizjologię i patologię elementów składowych uzębienia, metodologię profilaktyki stomatologicznej, diagnozowanie i leczenie zmian chorobowych w uzębieniu, chorobę próchnicową oraz opiekę stomatologiczną. Stomatolog to osoba zajmują się profilaktyką, diagnostyką oraz leczeniem chorób zębów i endodoncją.

Ogólnie stomatologia skupia się na leczeniu oraz zapobieganiu chorobom uzębienia, których sami możemy uniknąć poprzez odpowiednie zachowania. Zazwyczaj wizyta u stomatologa wiąże się ze strachem i obawą przed bólem. Wiele osób panicznie boi się konsultacji dentystycznych i zabiegów leczenia zębów. Jednak stały rozwój technologii sprawił, że obecne zabiegi dentystyczne przebiegają z użyciem specjalistycznych sprzętów, które nie sprawiają dużego bólu. Dodatkowo pacjent może skorzystać z miejscowego znieczulenia, które wyeliminuje nieprzyjemne doznania.

Czym zajmuje się stomatolog?

Stomatolog pełni pewnego rodzaju opiekę stomatologiczną nad pacjentem. Ocenia powstałe zmiany patologiczne i fizjologiczne, podejmuje obowiązkowe działania związane z profilaktyką, leczeniem oraz rehabilitacją uzębienia.

Stomatolog zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób takich jak:

• choroba przyzębia
  • choroba próchnicowa zębów
  • nadwrażliwość zębiny
  • choroby miazgi zębowej
  • choroby tkanek okołowierzchołkowych
  • zakażenia zębopochodne
  • uszkodzenia zębów (urazy)
  • patologiczna resorpcja zębów
  • wady rozwojowe zębów
  • wady zgryzu

Kiedy  skorzystać z pomocy stomatologa?

Nasze uzębienie należy do narządów, które wymagają regularnej kontroli. Systematyczne monitorowanie stanu uzębienia pozwala na sprawną profilaktykę oraz przeprowadzanie działań diagnostyczno-leczniczych. Cykliczne wizyty u stomatologa obejmują każdą grupę wiekową. Jeżeli dostrzegamy jakiekolwiek zmiany w naszym uzębieniu, zaczerwienienia dziąseł, bóle zębów lub inne objawy powinniśmy nie zwlekać z wizytą i udać się do stomatologa.

Teksty medyczne – tłumaczenie

Zdarza się, że korzystamy z opieki stomatologa za granicą, bądź osoby z zagranicy korzystają z pomocy polskich dentystów. Wówczas może pojawić się problem z tłumaczeniem uzyskanej dokumentacji. Fachową pomoc w tym zakresie znajdziecie na tłumacz-stomatolog.

Nasza firma pomoże wam przetłumaczyć tekst medyczny z języka obcego/ na język obcy. Przyjmujemy zlecenia od pacjentów i lekarzy dentystów, a także świadectwa LDEK. Służymy pomocą osobom chcącym leczyć się i zakupywać lekarstwa zagranicą.