Najlepsze posiłki do spożycia przed treningiem

Niezależnie od tego, co próbujesz zrobić, aby uzyskać wyższy poziom sprawności fizycznej, niezależnie od tego, czy doskonalisz push-up, czy próbujesz opanować prasę piersiową, jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej ze swojego treningu, musisz jeść prawo, aby zapewnić odpowiednią amunicję dla twojego ciała. Możesz wiedzieć, że to, co jesz przed treningami, może wpływać na twoje ciało; ale możesz nie zdawać sobie sprawy, że odpowiednia żywność przedtreningowa może pomóc ci w dostarczaniu energii i spalaniu kalorii. Ale zależy to również od rodzaju ćwiczeń, które planujesz zrobić tego dnia.

produkty beztłuszczowe

Jeśli pompowanie żelaza wydaje się być twoim planem fitness na dzień, potrzebujesz innego rodzaju paliwa, podobnie, wybieganie na otwartej przestrzeni wymaga innego rodzaju tankowania. Jeśli mylisz się z dużym C, sprawdź te produkty, aby spalanie tłuszczu osiągnęło optymalny poziom, a także uzyskaj mnóstwo energii do orania przez cały dzień.
Zasady postępowania podczas posiłków przed treningiem

Teraz, gdy chodzisz dookoła pijąc słodkie napoje i jedząc tłuste potrawy przed treningiem, nie będziesz czerpać żadnych korzyści z wyczerpującej sesji na siłowni. Jeśli zjesz za dużo, poczujesz się zbyt rozdęty, aby uzyskać jakiekolwiek wyniki. Musisz więc znaleźć odpowiednią równowagę pomiędzy odżywianiem a ćwiczeniami, aby efektywnie spalić tłuszcz.

Spożywanie posiłków we właściwym czasie – Z reguły można zjeść stosunkowo obfity posiłek około trzech do czterech godzin przed treningiem, ale im bliżej jesteś do treningu, tym prostsze powinny być posiłki.

jedzenie-posiłki w odpowiednim czasie

Jeśli zjesz co najmniej dwie do trzech godzin wcześniej, będziesz miał czas na strawienie posiłku i zostaniesz wchłonięty z przewodu pokarmowego do krwi. W związku z tym można spożywać bardziej złożony posiłek zawierający tłuszcz i błonnik, co może zająć więcej czasu.

Jak intensywny będzie Twój trening? Jeśli twój trening będzie intensywny, musisz odpowiednio jeść. Oznacza to, że im intensywniejszy trening, tym większe porcje powinno się jeść! Jeśli wybierasz się na trzydziestominutowy spacer, nie musisz wypychać twarzy pokarmem wszelkiego rodzaju. Tylko mały owoc to wszystko, czego potrzebujesz. Jeśli masz zamiar spędzić kilka minut na eliptyce, nie potrzebujesz też dodatkowych kalorii. Więc podziel odpowiednio swoje kalorie.

Paliwo w górę – Więc co powinieneś jeść prawidłowo? Dwie lub trzy godziny przed umiarkowanym intensywnym treningiem posiłek składający się z kanapki na pełnoziarnistym pieczywie z chudego białka, pieczonych warzyw i awokado jest świetną opcją.

Ale jeśli jesteś zaledwie godzinę drogi od dobrego treningu i śpieszysz się, weź banana lub jabłko z masłem orzechowym, a będziesz miał zdrową i smaczną opcję, bogatą w błonnik i białko. Bar z granola może równie łatwo zaspokoić twoje potrzeby odżywcze; wystarczy sprawdzić, czy zawiera wysokie dawki dodatków i konserwantów. Ponadto, gdy jesteś naprawdę przywiązany do czasu, złap banana i jesteś całkiem niezły.
Najlepsze opcje jedzenia i co jeść w jakim czasie

Wiemy już, że nasze zapotrzebowanie na żywność zmienia się w zależności od intensywności naszych treningów. Aby sprostać zmieniającym się wymaganiom, te beztłuszczowe produkty spożywcze mogą pomóc przygotować się do wyczerpującej sesji na siłowni.

Do tego porannego treningu – jeśli wolisz nosić swoje trampki i wcześnie ranić, musisz skoncentrować się na prawidłowym odżywianiu i rozpocząć poprzednią noc. Zjedz zdrową kolację z filiżanką brązowego ryżu, filiżanką gotowanych na parze brokułów i 3 do 5 uncji chudego białka, a następnie możesz skubać banana połączonego z łyżką masła migdałowego. Posiadanie większego posiłku może sprawić, że poczujesz się zbyt ciężko i pokrzyżujesz szanse na satysfakcjonujący trening.

Co jeść na wieczorne treningi? Jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej z wieczornej sesji ćwiczeń, będziesz musiał zjeść połączenie złożonych węglowodanów, warzyw i białka na dwie lub trzy godziny przed przygotowaniem się do spoconej sesji na siłowni . Średniej wielkości słodkie ziemniaki, szklankę szpinaku na parze i 3-5 uncji piersi kurczaka, chudego indyka lub białej ryby można uznać za idealne połączenie.

Co jeść przed sesją jogi lub Pilates – Jeśli Twój żołądek protestuje zbyt mocno podczas wykonywania Surya Namaskar, musisz wiedzieć, że potrzebujesz paliwa do treningu przed tobą. Ponadto, jeśli jesteś zbyt zapracowany i nie jesteś w stanie pracować na swoim reformatorze, musi to oznaczać, że masz zbyt dużo paliwa. Nie przerywaj głodu, mając coś podobnego do owoców, które uzupełni, ale nie napełni cię zbyt mocno.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *